Malom MoziMalom MoziMalom Mozi Webshop

Üzenőfal

Hozzászólások (4206)

2018-08-07 10:28:31
4156. danaa
Szia Csokagina!
Nem fogjuk vetíteni a filmet!

2018-08-06 20:44:28
4155. Csokagina
Szia! Az Escobar c. filmet kb mikor fogjátok vetíteni??

2018-08-06 10:02:25
4154. Csillámpóni
Szia Bence76!
Nem fogjuk vetíteni a filmet.

2018-08-05 20:59:44
4153. Bence76
Hello! Az izlés szerint fűszerezve c. filmet le foglyák vetíteni?

2018-08-05 10:03:09
4152. Csillámpóni
Szia zoliftc!
Az, hogy milyen filmeket vetítünk, sok tényező befolyásolja.

2018-08-04 23:00:12
4151. zoliftc
Hello! Az Escobar c. filmet miért nem tűzitek műsorra?

2018-08-02 10:45:40
4150. danaa
Kedves Annika!
A pénztárnál fel van tüntetve, hogy mindenféle kedvezményt előre kell jelezni, utólagos módosításra nincs lehetőség. Ez a legtöbb helyen így működik, nálunk is. Természetesen minden vendégünk problémájára igyekszünk megoldást találni, de a beütés után már nem lehet korrigálni. A pénztáros kollégáknak nem kötelességük megkérdezni mindenkitől, hogy milyen jegyet óhajtanak vásárolni, ezt mindenkinek magának kell előre jeleznie. A kiütés előtt minden kollégánk meg szokta kérdezni azonban, hogy még valamit szeretne-e vásárolni a kedves vendég, ezalatt bőven van idő jelezni a kedvezményt, és ekkor még korrigálható, hiszen kiütni mindig az összeg bemondása és az egyeztetés után szokták a kollégák. És nem, nincsen sztornó opció ezután. Ha jól olvasom, korábban is előfordult már ilyen, akkor viszont tényleg tudnia kellett volna, hogy előre kell jelezni a kedvezményt. A mosdókat folyamatos ellenőrzés alatt tartjuk, a takarítás azonban a ház takarítónőinek feladata. A foglalás pedig nem úgy működik, hogy az egyik embernek megengedjük, hogy később érjen ide, a másiknak pedig nem. A foglalás éppen azért lett kitalálva (hozzáteszem Szegeden és Budapesten is így működik...), hogy aki nem tud jönni a jegyekért, annak automatikusan törlődjön a jegye, hogy másnak is legyen lehetősége jegyvásárlásra. Ez nagyon régóta így működik, fel van hívva rá minden kedves vendégünk figyelme, és a jegyek automatikusan törlődnek, nem mi töröljük őket, hanem a rendszer, ezen túl pedig még néhány perc türelmi időt is szokott hagyni.
Üdv!

2018-08-01 15:11:19
4149. Annika
Tegnap 17.22 kor váltottam 2 jegyet a 17.45 -ös vetitésre. A jegyváltáskor oly gyorsan beütötte a jegyértekesitő az arat a gépbe hogy idő sem volt mondani nyugdijas + diák jegyet kérek.Igy 600 ft al többet fizettem.Nem volt hajlandó korrigálni stornozni.pedig biztos van ilyen opció.Ugy láttam nagyon unta a fiatalember amit csinál.Megjegyzem nem volt sor..utánam senki sem várakozott jegyváltásra.Korábban kedves hölgy szolgált ki semmi problem nem volt.A film remek volt.A toalett koszos takarítatlan volt.Nos ez az első negativ tapasztalat a Malom Mozival kapcsolatban.52 km- t utaztunk,a foglalast törölték.lehetnének tekintettel arra ki honnan érkezik..a szomszéd utcából vagy máshonnan.Viccből nem foglalok..A bohoc azt mondja "van másik".Ezentúl meggondolom,lehet Szeged Árkád mozi és közelebb is van.😛

2018-07-31 10:31:30
4148. Csillámpóni
Szia Mikri!
Mielőtt az ülőhelyet kiválasztod, tudod módosítani, hogy hány jegyet szeretnél foglalni.

Szia Tibor26!
Köszönjük szépen a kedves szavakat!

Szia Tusi!
Új adatvédelmi szabályzatunk volt, aki nem fogadta el annak törlődött a regisztrációja.

2018-07-31 08:48:19
4147. Mikri
Üdv!4 helyet szeretnék lefoglalni,de csak 2-re engedi,ilyenkor mi a teendő?

« Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 / 421 oldal Következő »